نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

یه اپ رو گوشی اندروید نصب کردم که بهم می گه چقدر اینترنت مصرف می کنم. رایگانه و منم ازش استفاده می کنم. ولی یه مشکلی که هست این چند روزه برام قابل هضم نیست اینه که بعد یه مدت که صفحه گوشی خاموش می شه و دوباره نگاش می کنم می بینم که نشون می ده یه حجمی الکی استفاده می شه، بعد دقت می کنم می بینم که نه این عدده واقعی نیست. و هر بار که من نگاش می کنم. و این نگاه کردنه عادت شده و روی اعصاب. الان می دونم که عددی که پس از روشن شدن نگاه می کنم واقعی نیست. ولی اعصابم خورده. یعنی چی به چه قیمتی من رو مجبور می کنه که نگاش کنم. و بهش عادت کنم. این کار با توجه به اینکه رایگانه و خودش این برنامه رو نوشته، و دوست داره هر کاری کنه ولی ... آیا اخلاقی هم هست.


   یاد اون هش تگ #بیاـبخور می افتم، چون رایگانه و چون ذهن ما دوست داره بهش فکر کنه باید ازش استفاده کنم و تبلیغ ؟

آره هر دو کارکرد تبلیغی خودشون رو دارن، من نمی پسندم.


پ ن : احتمالش هست که اون برنامه رایگانه باگ داشته باشه.(نمی دونم بررسی نکردم).

آپدیت : اون برنامه مقدار حجمی که از موقع خاموش شدن صفحه تا روشن شدن دوباره مصرف می شده رو نشون می داده و من بی خودی سخت می گرفتم.

  • Ali Yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی