نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

سی‌روز‌اول-۸ پایان سی روز

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ق.ظ

سی روز من به پایان رسید کارهای خوبی رو انجام دادم و به اعتماد به نفس قابل قبولی برای نوشتن برنامه ها پیدا کرده ام و برنامه sql هم خوب پیش رفت و الان ترس چندانی از sql ندارم و به راحتی می تونم برنامه بنویسم.

  این سی روز خوب بود و الان هم برنامه ای ۶۰ روزه دارم برای مرحله بعدی و اون مرحله هم اینه که هر روز یک نوشته بنویسم و چند برنامه کاربردی بنویسم و نمونه کار قابل قبول داشته باشم و تست نوشتن رو هم خوب یاد بگیرم و تا تاریخ 16 آذر هم این برنام ادامه داره.

  کم و کم هم تلاش می‌کنم که صبح ها زود تر بیدار بشم. 

  • Ali Yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی