نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

فیلم دوازده ۱۲ مرد عصبانی

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ
فیلم خوبی بود و راضی هستم از وقتی که براش گذاشتم. و دوست دارم تبلیغش کنم. ولی مهم تر از اون اینه که این فیلم باعث می شه افراد رو بهتر بشناسیم ۱۲ شخصیت متفاوت، که تو این فیلم معرفی میشن و هر کدوم در مورد یه موضوع مشترک به بحث (قضاوت) می شینن. هر کدوم با پیش فرض هایی که از قبل با خودشون دارن و تو زندگی تجریه کرده اند قضاوت می کنند. و البته همین پیش فرض ها و تجربه های اندک زندگی هستند که ما باهاشون رفتار می کنیم، با همین دید محدود از زندگی ...
12 Angry Men 1957

----
پ ن ۱ :‌ نمی دونم این فیلم ها کپی رایت دارن یا نه، من از تورنت معمولا دانلود میکنم. احتمالا کپی رایت دارن. ولی اگه جای کارگردان یا تهیه کننده بودم بعد پنجاه سال مشکلی نداشتم کسی فیلم رو کپی کنه و تبلیغش کنه.
پ ن ۲:‌ اگر پولش رو داشتم و دسترسی راحت بهش می خریدمش. لینک آمازون
  • Ali Yousefi

فیلم

قضاوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی