نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

عنوان خیلی بدی شد، من دارم پی‌اچ‌پی می خونم و اون رو ادامه می‌دم اما یه جاهایی نیاز میشه برای نمایش قابلیت ها و آشنایی با یک سری مسائل سراغ بخش‌های دیگری از تکنولوژی ها هم رفت، مثلا لازمه لینوکس بلد باشی، شبکه رو درک کنی ، اسکریپت بنویسی و تست کنی، نمونه بنویسی، الگوهایی طراحی رو یاد بگیری، ضد الگوها و پایگاه داده رابطه ای و این لیست ادامه داره تا الگوریتم ها و جبر رابطه ای و گراف ها و ... .

    یک نمونه todo با فریم ورک یی۲ نوشتم و نوشتن اون خیلی آسون و سر راسته اما تقریبا هیچ کس از اون استفاده نمیکنه و لازمه که برای اون کلاینت وب و موبایل بنویسم، پس شروع کردم به نوشتن یک اپ موبایل  و شروع لیست بلند بالای سمت کلاینت کد نوشتن، جاوااسکریپت، سی اس اس و آیونیک آنگولار، تایپ اسکریپت، سس، جی‌کوری، بوت استرپ، با توجه به زمانی که من برای خودم در نظر گرفتم نمی دونم چکار باید بکنم.

   آنگولار و تایپ اسکریپت رو در حدی getting start می خونم و تمرکزم رو روی سمت سرور یی۲، php و پایگاه داده می‌گذارم.

  • Ali Yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی