نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

گل مرجان

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

پس از مدت ها رفتم و یک گل خریدم، گل مینیاتوری مرجان . گلی با خار های فراوان و گل های ریز قرمز قشنگ.

نکته ای که فهمیدم اینه که خیلی کم آب می خواد و هر دو هفته یه بار أب می خواد. و کلا  گل هاش همیشه بازه ( حداقل از وقتی خریدمش که یه هفته میشه).

صبح که می رم سرکار می زارمش بیرون تو آفتاب و شب ها هم تو خونه است.

احساس خوبیه و کم کم داریم دوست می شیم. این اولین گل هست که من دارم.

  • Ali Yousefi

طبیعت

گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی