نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

اولویت اول باگ فیکس

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

  جادی تو phpconf.ir امسال می گفت :  "که برای حرفه ای بودن باید این اصل رو رعایت کنیم که اولویت اول ما باگ فیکس  باشد و بعد اضافه کردن قابلیت های جدید". و درک ش خوب راحته اما چرایش برام هنوز سواله. اینکه آیا همیشه جواب میده؟ کی و چه موقع ؟ این یه قانون کلی یه؟ و ... .  چیزی کی می خوام تو این پست بگم این نیست.

   خوب این نظریه بنظر درست میاد و من دارم باهاش جلو میرم و تقریبا جواب میده. فعلا تو آشپزخونه بیشترین استفاده رو ازش می کنم، قبلا این طور رفتار می کردم که تمام ظرف ها رو استفاده می کردم و بعد چند روز همش رو باهم میشستم ولی حالا هر ظرف که کثیف میشه در اولین فرصت می شویم. در واقع کثیف بودن ظرف ها باگ نیست ولی دیدگاهیه که بهش این جوری نگاه می کنم و کثیف بودن ظرفها به عنوان یه کار که باید حتما انجام شود مثل نوشتن یه کامنت می مونه که بهتره همون لحظه انجام شود یا حذف کدهایی که برای تست نوشته بودیم و الان کامنت هستن. (چی دارم میگم...)

  به هر حال ایده خوبیه و برای من مفید بوده.

  • Ali Yousefi

باگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی