نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

سی‌روز‌اول-۱ : برنامه ۲-۲-۲-۴ php - yii2- sql -کار عملی

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ق.ظ

شیوه برنامه ریزی به این صورت است که ۲ ساعت PHP و ۲ ساعت Yii2 و ۲ ساعت sql و ۴ ساعت هم کار عملی

هر روز همین کار ها را تکرار میکنم و پیش میرم و سعی می کنم کم و کم چیز هایی که یاد گرفتم رو به هم بچسبونم و کار عملی و نمونه کار در بیارم.

هیچ زمان خاصی هم برای این ها در نظر ندارم و فقط می خوام ساعتم رو از شب کاری به روز کاری تغییر بدم و صبح بیدار باشم و شب بخوابم و این کار رو آروم آروم انجام میدم.

   کارهای جانبی دیگه هم نیم ساعت کتاب میخونم، ویدیو های سمینار های تخصصی رو نگاه میکنم، فوتبال می بینم و روزهایی که وقت داشته باشم یا اینکه نخوام کار کنم فیلم زیاد میبینم، گاهی هم زبان می خونم و ترجمه میکنم . متمم هم گاهی سرمیزنم و درس تصمیم گیری رو پی میگیرم.

  شاید یکی دو روز هم برم پیش خانواده و گاهی هم بحث های بی نتیجه و طولانی با دوستان .

  تلگرام و توییتر و اینستاگرام و وبلاگ ها و خبر خوانی رو هم سعی میکنم مدیریت شده جلو برم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی