نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های علی یوسفی

مینویسم تا از توهمات دور شوم و بهتر خودم را بشناسم و با نگاه به گذشته ببینم آیا رشدی داشته ام یا خیر

نوشته های شخصی من در مورد زندگی برای گذشتن از ایده‌های تکراری و روزمرگی‌ها و ثبت تجربه های زندگانی

وب گردی یا ولگردی

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

به سختی برای خودم زمان آزاد پیدا می کنم، از خوابم می زنم و  آماده می شوم که یک کار واقعی و مفید انجام دهم ناگهان یک لینک جذاب و کلیک کردن روی آن و رفتن به جهنم وب گردی / ولگردی/ آشغال گردی/.../؟؟؟/!!!/@@@/;-) :-) :-) ... و از روی این لینک به آن لینک و می بینی زمان گذشته است و هیچ کاری نکرده ام و باید برم و زمان آزاد دیگری پیدا کنم. سالهاست که این چنین ولگردی می کنم.  سعی می کنم قبل از باز کردن مرورگر برای زمانم هدفی مشخص کنم و برای هر صفحه ای که بیجهت باز می کنم جریمه ای پرداخت کنم .

  • Ali Yousefi